layout-wrota-lipiec2014-tlo-turyst

turystyka.

layout-wrota-lipiec2014-przestrzen

mowiaca przegladarka    slabowidzacy   epuap

 

wrotapodkarpackie.pl

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-glowna

layout-wrota-lipiec2014-tlo-przedmiot-puste

Kalendarz wydarzeń

Rzeszów/G2A Arena: Podkarpackie Forum Marketingu Sportowego

200130 forum sportowe

Podkarpackie Forum Marketingu Sportowego to pierwsze takie wydarzenie na Podkarpaciu.

Głównym celem Forum jest dostarczenie wartościowej dawki wiedzy nt. szeroko rozumianego marketingu sportowego. Na konferencji dowiesz się jak w efektywny sposób promować potencjał oraz podnosić wartość marketingową klubów sportowych i sportowców zarówno z regionu województwa podkarpackiego, jak i całej Polski. Centrum wydarzenia będą stanowić prelekcje, za pomocą których uczestnicy otrzymają skondensowane informacje i know-how w obszarach stanowiących przedmiot ich codziennej pracy, tj. marketingu sportu i marketingu przez sport, sponsoringu, współpracy z partnerami komercyjnymi, budowania brandingu klubów i wizerunku sportowców.

Na konferencji spotkają się specjaliści ds. marketingu klubów sportowych, przedstawiciele organizacji, stowarzyszeń i związków sportowych, właściciele agencji marketingu sportowego, jak również przedstawiciele firm dostarczających niezbędne akcesoria dla sportowców oraz pracownicy jednostek samorządu terytorialnego.
31 stycznia czeka na Ciebie niepowtarzalna szansa na zdobycie najnowszej wiedzy i poznanie nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych marketingu i komunikacji na podstawie case studies przedstawionych przez doświadczonych ekspertów.

Organizatorem Forum jest Agencja Exacto Sp. z o.o. na zlecenie Województwa Podkarpackiego.
Wydarzenie jest częścią przedsięwzięcia pn. #sportowepodkarpackie2020, w ramach którego będziemy świętować 60 lat tradycji i sukcesów sportowych Podkarpacia. Oprócz Forum odbędą się także Gala Sportu Młodzieżowego oraz Gala Mistrzów Sportu.

PROGRAM WYDARZENIA

Prelegenci

Tomasz CHAMERA, Prezes Polskiego Związku Żeglarskiego

Pierwszy Wiceprezydent Europejskiej Federacji Żeglarskiej EUROSAF oraz członek Zarządu Międzynarodowej Federacji Żeglarskiej World Sailing. Kilkukrotny koordynator przygotowań olimpijskich, menedżer i kierownik reprezentacji podczas Igrzysk Olimpijskich w latach 2004 - 2016. Sędzia imprez rangi mistrzostw międzynarodowych w żeglarstwie w kraju i za granicą. Organizator imprez międzynarodowych, m. in: MŚ klasy Cadet oraz MMŚ ISAF w Gdyni oraz Gdynia Sailing Days (obecnieVolvo Gdynia Sailing Days) w latach 2010 - 2018. 2017 roku został odznaczony Srebrną odznaką Ministra Sportu i Turystyki za "Zasługi dla sportu".

Adam KASPRZYK, Rzecznik prasowy oraz dyrektor ds. komunikacji Grupy LOTOS S.A.

Wcześniej zatrudniony w Grupie ENERGA, gdzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego. Przedtem przez półtora roku pracował jako dyrektor programowy i dyrektor ds. rozwoju i studia telewizyjnego w Polskim Radiu Koszalin. Przez wiele lat zawodowo związany z ogólnopolskimi stacjami radiowymi i telewizyjnymi.

Michał LEKSIŃSKI, Director of PR (CEC GR), Rzecznik Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18

Dyrektor ds. PR związany z firmą CEC Government Relations. Z wykształcenia politolog, absolwent 5 kierunków studiów podyplomowych: psychologia społeczna (SWPS), psychologia motywacji (SWPS), Szkoła mistrzów pióra (Collegium Civitas), Strategiczny Wywiad Biznesowy (Akademia Koźmińskiego), London School of PR (ZFRP). Pomysłodawca unikatowego kierunku studiów podyplomowych (Collegium Civitas) - Marketing Sportów Ekstremalnych, gdzie zgromadził wykładowców ze świata sportu, mediów i biznesu powiązanych ze sportami wysokiego ryzyka. Zwiedził ponad 45 krajów świata. Wspinał się na 5 kontynentach. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu "7 Happy Summits" - Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Prywatnie miłośnik alpinizmu. Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. Pomaga i współtworzy serwisy dla twórców (Patronite.pl - największa platforma e-mecenatu w kraju), dla podróżników (sharemap.org - serwis mapowy do planowania i prezentowania podróży).

Piotr NALEŻYTY, Wiceprezes Zarządu, PGNiG Superliga

Wiceprezes zarządu PGNiG Superligi, gdzie odpowiada za zarządzanie pionami marketingu i komunikacji. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR-u w Runmageddonie. W latach 2012 - 2016 był związany z klubem siatkarskim Trefl Gdańsk S.A., gdzie jako prezes zarządu i odpowiadał za przebudowę organizacji i wytyczenie nowej strategii rozwoju spółki. Doświadczenie zdobywał również w klubie piłkarskim Wisła Kraków, gdzie zajmował się sponsoringiem, a także w Piaście Gliwice, w którym zarządzał działem marketingu i komunikacji. Jest absolwentem zarządzania i podyplomowych studiów marketingu sportu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz marketingu na Uczelni Łazarskiego. Wykładowca Głównej Szkoły Handlowej w Warszawie i Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku.

Maciej JASKOT, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Olimp Labs

Odpowiada za kreowanie wizerunku oraz promocję jednej z najbardziej rozwijających się polskich firmy farmaceutycznych. Olimp Labs to polska i rodzinna firma, która od niemal 30 lat rewolucjonizuje technologię wytwarzania wyrobów farmaceutycznych, suplementów diety oraz odżywek dla sportowców stawiając na najwyższą jakość, innowacyjność, bezpieczeństwo i skuteczność tworzonych wyrobów.
Olimp Labs jest właścicielem sportowej marki Olimp Sport Nutrition, której odżywki znane są zarówno w kraju jak i na całym święcie. Z produktów tej marki korzystają profesjonalni sportowcy reprezentujący różne dziedziny sportowe, w tym piłkę nożną, siatkówkę, lekkoatletykę oraz sporty siłowe.Od 2015 firma dysponuje jednym z najbardziej nowoczesnych Ośrodków Badawczo-Rozwojowych w Europie, który wyposażony jest w innowacyjną technologie i aparaturę - w tym jedyny w Polsce sztucznych układ pokarmowy i jeden z dziewięciu na świecie.

Miejsce  G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Woj. Podkarpackiego Jasionka 953, Jasionka