layout-wrota-lipiec2014-tlo-turyst

turystyka.

layout-wrota-lipiec2014-przestrzen

mowiaca przegladarka    slabowidzacy   epuap

 

wrotapodkarpackie.pl

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-glowna

layout-wrota-lipiec2014-tlo-przedmiot-puste

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 2018

181022 kongresKONGRES INNOWACYJNEGO MARKETINGU. Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.

Podczas dwóch dni wydarzenia wystąpi 20 prelegentów, wśród których znajdują się m.in. Krzysztof Łapiński – były rzecznik prezydenta RP oraz właściciel agencji PR Timing, Robert Stępowski – redaktor naczelny portalu Marketing Miejsca czy Michał Mikołaj Podbielski, prezes Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Więcej informacji o kongresie oraz jego programie można znaleźć na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/

Zakres tematyczny tegorocznego Kongresu pozwoli na szerokie omówienie najbardziej aktualnych trendów w marketingu terytorialnym. Zaproszeni prelegenci przedstawią m.in. sposoby na skuteczne wykorzystanie event marketingu, prawne aspekty związane z brandingiem i PR-em samorządów oraz zasady tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych. Podczas prezentacji nie zabraknie wielu inspirujących przykładów oraz ciekawych merytorycznie case studies.

W Kongresie co roku uczestniczy około 150 osób związanych z marketingiem oraz komunikacją jednostek samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów jest okazją do poszerzenia wiedzy oraz dyskusji w gronie ekspertów. Wydarzenie będzie uzupełnione przez blok warsztatów, które pozwolą na zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu marketingu miejsca.

Program
VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
25-26 października

25 października

od 9.00 REJESTRACJA
10.00 Wystąpienia współorganizatorów i partnerów, w tym: przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa i Klastra IT.
10.10 – 10.40 Szymon SIKORSKI CEO, Publicon Kampanie samorządowe – kluczowe wyznaczniki sukcesu.
10.40 – 11.10 Wojciech CZYŻEWSKI przewodniczący Zespołu ds. Fabryki Pełnej Życia, Fabryka Pełna Życia – przestrzeń skutecznej promocji Dą-browy Górniczej.
11.10 – 11.40 Wojciech WAGLOWSKI, CEO, Flaishman and Hillard Wyższy poziom innowacji – kampania promocyjna woje-wództwa.
11.40 – 12.10 PRZERWA
12.10 – 12.40 Ryan SOCASH Founder & Managing Director Mediakraft TV Jak efektywnie wykorzystać narzędzia nowych mediów w promocji regionu?
12.40 – 13.10 Marcin STAŃCZYK, Pełnomocnik ds. Marki, Zastępca Naczelnika Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice Jak zebrać 180 tys. ambasadorów w jeden weekend? - wielkie wydarzenia jako oś budowy wizerunku miasta.
13.10 – 13.40 Krzysztof ŁAPIŃSKI Agencja Timing, były rzecznik prasowy Prezydenta RP Komunikacja z mediami jako element skutecznego dialogu z perspektywy samorządu.
13.40 – 14.10 Stanisław MYSZKOWSKI, Właściciel Game Over Cycles – Harley-Davidson oraz Yamaha Promocja miasta w oparciu o motocykle – innowacyjne podejście do marketingu.
14.10 – 15.10 PRZERWA OBIADOWA
15.10 – 15.40 Robert STĘPOWSKI Redaktor Naczelny, Marketing Miejsc Wybrane kampanie promocyjne polskich miast i regionów minionego roku.
15.40 – 16.10 Katarzyna ZIOŁO Zastępca Burmistrza Miasta Sandomierz Sandomierz – miasto w roli głównej.
16.10 – 16.40 Jarosław GÓRSKI, Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE, Warszawa Skuteczny marketing, czyli... jaki?
16.40 – 17.10 Wojciech GŁUSZKO, Nadleśniczy, Kazimierz NÓŻKA, Leśniczy, Marcin SCELINA, Leśniczy, Nadleśnictwo Baligród Skuteczna promocja w social mediach – projekt @NadlesnictwoBaligrodLasyPanstwowe
17.10 – 17.40 Piotr KANTOROWSKI Kancelaria Prawna Kantorowski & Wspólnicy Prawne aspekty branding i PRu samorządów.
17.40 – 18.10 Michał Mikołaj PODBIELSKI, Prezes Zarządu Pod-laskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Katarzyna STEMPNIAK, Digital Strategist w agencji White Bits Empatia i efektywność w komunikacji regionu. Case study Podlaskie Travel. 18.10 ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA KONGRESU

26.10.2018 (piątek), HOTEL HILTON GARDEN INN prowadzenie: dr hab. Dariusz Tworzydło, CEO Exacto sp. z o.o.

9.15 – 9.45 Krzysztof KOWALCZYK Właściciel, Agencji Marketingowo-Szkoleniowej ACTIVE DAYS.PL, Gdańsk
Jak można opowiadać o mieście w zupełnie inny sposób? – storytelling.
9.45 – 10.15 Magdalena ŻELAZOWSKA, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji internetowej, Polska Organizacja Turystyczna Wykorzystanie influencer marketingu w promocji turystyki na przykładzie kampanii #visitpoland.
10.15 – 10.45 Urszula KONOPACKA Business Development Director, MDI Sp. z o.o. Sp. k. Strategia, która budzi emocje. Nowe spojrzenie na kampanie promujące fundusze europejskie.
10.45 – 11.15 Mateusz ZMYŚLONY CEO, Eskadra Marketing miejsc – klucze do sukcesu.
11.15 – 11.30 PRZERWA
11.30 – 13.00 Jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia contentu? Robert SADOWSKI, Digital Marketing Manager, Newspoint Sp. z o.o. oraz Kamil KALINOWSKI, Junior Analyst, Newspoint Sp. z o.o. Działasz Lokalnie – promuj globalnie! Marketing Miast i Regionów – Case Studies. Katarzyna KOZIOŁ Group Account Manager oraz Tomasz ŻMUDZKI Group Account Manager, Ringier Axel Springer Polska



Kalendarz wydarzeń

Listopad 2018
P W Ś C Pt S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2